TomTom Runner 3 Cardio+Music+HP zwart, groen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de TomTom Runner 3 Cardio+Music+HP zwart, groen op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Herman Spoelstra 20-02-2017

Ziet er mooi uit maar presteert slecht

Alhoewel het horloge voor mij de beste specificaties heeft zoals muziek, hartslag, voldoende programma's en gps. Doet het niet waarvoor ik hem heb aangeschaft. De Quick gps werd vaker niet dan wel. Erg frustrerend wannneer je wilt rennen en je horloge krijgt geen verbinding. Ik zou zeggen TomTom focus je op navagaties en niet op spothorloges.

Pluspunten

• Voldoende programma's
  • Ingebouwde muziek en hartslag

Minpunten

• Slechte gps/satelliet verbinding
  • Kwaliteit bandje (na 2 mnd al kapot)
  • Duur accu als je langer gaat sporten
Officiele reactie van TomTom 29-06-2017

Vervelend om te horen dat u problemen ervaart met de QuickGPSfix. Het is natuurlijk belangrijk dat dat goed werkt, en hier is dan ook iets mis. Ik raad aan even contact op te nemen met onze klantenservice. Zo kunnen we samen het probleem verhelpen. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 uur en 17:30 uur, op 020 850 1007.

Fijne dag,
het TomTom-team